Bijelo Dugme – Šta Bi Dao Da Si Na Mom Mjestu (1975) [Yugoslavia, Hard Rock/Progressive Rock]




Artist: Bijelo Dugme
Location: Yuguslavia
Album: Šta Bi Dao Da Si Na Mom Mjestu
Year: 1975
Genre: Hard Rock, Progressive Rock
Duration: 35:35
Format: MP3 CBR 320

Tracks:
All tracks written by Goran Bregović except where noted.
01. Tako Ti Je Mala Moja Kad Ljubi Bosanac - 3:51
02. Hop-Cup - 2:17
03. Došao Sam Da Ti Kažem Da Odlazim - 3:35
04. Ne Gledaj Me Tako I Ne Ljubi Me Više - 5:34
05. Požurite Konji Moji - 7:17
06. Bekrija Si Cijelo Selo Viče, E Pa Jesam, Šta Se Koga Tiče - 2:46
07. Šta Bi Dao Da Si Na Mom Mjestu (Goran Bregović/Duško Trifunović) - 6:46
08. Tako Ti Je Mala Moja Kad Ljubi Bosanac - live - 3:05

Personnel:
- Goran Bregović - guitar, acoustic guitar, harmonica
- Željko Bebek - vocals
- Vlado Pravdić - Hammond organ, Mini-Moog, electric piano, piano
- Zoran Redžić - bass
- Goran "Ipe" Ivandić - drums, timpani, gong
+
- Neil Harrison - producer
Download: Yandex

3 Comments

  1. Please RockandRoll a new link cos this link is out of date...
    Thank you!

    ReplyDelete
  2. New link online. Thanks :)

    ReplyDelete
  3. New link online Rochacrimson. Thanks for letting me know :)

    ReplyDelete
Previous Post Next Post